اطلاعات پزشکی و صنعتی

استخراج رمزهای وای‌فای از اندروید

نرم‌افزارها و روش‌های متعددی برای استخراج رمزهای شبکه‌های وایرلس ذخیره شده در سیستم‌عامل ویندوز وجود دارد، اما این روزها بسیاری از کاربران با استفاده از تلفن همراه و تبلت خود به بسیاری از شبکه‌های وای‌فای متصل می‌شوند و ممکن است به‌دلیل فراموش کردن رمز اتصال به وای‌فای، نیازمند استخراج این رمزها از دستگاه هوشمند خود باشند.

آیا می‌دانید تمام رمزهای مربوط به اتصال وای‌فای در دستگاه‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید در یک فایل ذخیره شده و براحتی قابل مشاهده است؟ دوست دارید استفاده از این ترفند را همین حالا تجربه کنید؟

پس از کسب اطمینان از روت بودن دستگاه، با مراجعه به یکی از لینک‌های زیر اپلیکشن ES File Explorer را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.

http://tiny.cc/click_esfile2

اپلیکیشن را اجرا کرده و پس از مراجعه به منوی اصلی آن از بخش Tools کلید مقابل گزینه Root Explorer را فعال کنید.

دوباره به منوی اصلی مراجعه کرده و از بخش Local روی Device فشار دهید سپس از فهرست پوشه‌های به‌نمایش درآمده به Data مراجعه کرده، روی Misc فشار داده و در نهایت وارد پوشه Wi-fiشوید.

در پوشه فایل wpa_supplicant.conf قابل مشاهده است. روی آن فشار داده و از فهرست اپلیکیشن‌های به‌نمایش درآمده برای اجرای این فایل، ES Note Editor را انتخاب کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید فهرستی از مجموعه شبکه‌های وای‌فای ذخیره شده در دستگاه شما شامل نام شبکه، رمز اتصال و نوع رمزنگاری براحتی قابل مشاهده، کپی یا ذخیره‌سازی هستند.

این مطلب توسط طراحان دات نت یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. طراحان دات نت فعال در زمینه های مختلف از جمله چاپ کارت ویزیت در اصفهان و طراحی کارت ویزیت در اصفهان می باشد. علاوه براین، خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان و چاپ تراکت تبلیغاتی نیز از جمله خدمات و فعالیتهای طراحان دات نت می باشد. لازم به ذکر است که طراحان دات نت یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:34  توسط اینفو 

راهنمای خرید انواع کفپوش

پارکت ها یکی از پرطرفدارترین کفپوش ها برای دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شوند که طرح های متنوع آن ها می توانند جذابیت ظاهر دکوراسیون را دو چندان کنند. بازسازی کف و تبدیل سرامیک به پارکت یکی از پرطرفدارترین اقدامات در جریان فرآیند بازسازی دکوراسیون داخلی منزل می باشد که همواره تعیین هزینه و بررسی مزایا و معایب آن نسبت به سایر کفپوش ها دغدغه ی اصلی افراد برای بازسازی فضای داخلی می باشد. به همین منظور ما قصد داریم در این مطلب شما را با تفاوت پارکت و لمینت، کفپوش PVC و مزایا و معایب آن در بازسازی فضای داخلی و بخش های مختلف دکوراسیون منزل ،محل کار و سایر فضاهای زندگی شما آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

کفپوش های مناسب خانه, ویژگی انواع کفپوش

طرح های متنوع پارکت ها می توانند جذابیت ظاهر دکوراسیون را دو چندان کنند

 

سوال: برای تغییر و بازسازی کف یک اتاق خواب به مساحت ۱۲ مترمربع، از کف سرامیک به پارکت و یا کفپوش pvc چه میزان زمان لازم است؟

 

در صورتی که کف مورد نظر زیرسازی شده و آماده ی نصب کفپوش pvc باشد در کمتر از یک روز محل مورد نظر کفپوش شده و آماده چیدمان است.

 

سوال: به طور موردی مزایا و معایب شاخص کفپوش لمینت نسبت به پارکت و یا کفپوش pvc نسبت به این دو را ذکر کنید.

 

لمینت (laminate) که اصطلاحا به آن لمینت و یا پارکت لمینت نیز می گویند، از جنس HDF ، الیاف چوب فشرده (Hard Density Fiberboard) می باشد و مانند پارکت مستقیما از خود چوب درختان ساخته نمی شود. برای تفاوت پارکت و لمینت می توان گفت کفپوش لمینت تفاوت های بسیار زیادی با پارکت چوبی دارند، که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

کفپوش لمینت به کف اتاق چسبانده نمی شوند، بلکه توسط شیارهایی که به آنها کلیک گفته می شود و دور تا دور لمینت ها وجود دارد، به صورت نر و ماده در یکدیگر قفل می شوند. افزایش سطح کار، باعث بیشتر شدن وزن لمینت های در هم قفل شده می شود و همین وزن، یکی از عوامل نگهدارنده لمینت ها بر روی کف بدون استفاده از چسب می باشد.

 

به علت عدم استفاده از چسب در نصب کفپوش لمینت، کف اتاق صدمه نمی بیند. به عنوان مثال اگر کف اتاقی سنگفرش باشد و روی آن لمینت اجرا شود، اگر بنا به دلایلی بخواهیم پس از مدتی لمینت ها را جمع کنیم، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به سطح سنگ زیرین وارد شود، می توانیم این کار را انجام دهیم. بدین ترتیب پارکت لمینت ها را می توان تا چندین بار پس از نصب جمع آوری و مجددا در محلی دیگر نصب کرد.

 

کفپوش لمینت به علت فومی که قبل از نصب در زیر آنها پهن می شود، پس از اجرای کامل، تا حد زیادی از انتقال صدا به طبقه زیرین جلوگیری می کنند این فوم علاوه بر عایق صدا، عایق حرارت و برودت نیز می باشد.

 

کفپوش لمینت نسبت به آب بسیار مقاوم تر از پارکت چوبی قدیمی هستند.

کفپوش لمینت نسبت به اجسام نوک تیز بسیار مقاوم تر از پارکت های قدیمی هستند.

سرعت نصب و اجرای کفپوش لمینت بسیار بالاست.

پس از نصب نیازی به ساب و لاک ندارد و به محض اجرا، پس از نظافت، می توان چیدمان مبلمان را انجام داد.

کفپوش لمینت بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر مصالح ساختمانی مانند سنگ و سرامیک و ... می باشد.

 

نصب سریع لمینت: نصب لمینت بسیار سریع است و شما می توانید کف یک خانه را در یک روز لمینت کنید، لمینت مانند پازل است و برای نصب آن نیازی به ملات نیست در نتیجه کثیفی در نصب وجود ندارد.

 

نصب آسان لمینت: لمینت نصب آسانی دارد به نحوی که مصرف کننده نیز می تواند آن را نصب کند به دلیل انعطاف پذیری لمینت حتی کسانی که کمتر مهارت فنی دارند هم می توانند آن را نصب کنند اما پیش از نصب باید توجه داشته باشید که کف خانه شما صاف و بی نقص باشد.

 

قابلیت کندن سریع و آسان لمینت: کفپوش لمینت قابلیت کندن و جایگزین کردن بسیار سریعی دارد، از آنجا که برای نصب لمینت نیازی به هیچ ملاتی و چسباندن نیست از دشواری کار می کاهد و شما می توانید با جدا کردن قرنیزها لمینت را به راحتی از کف جدا کنید.

 

دوام لمینت: عده ای تصور می کنند که لمینت سست و کم دوام است اما به یاد داشته باشید که حتی متریال های طبیعی هم مشکل دوام دارند.برای مثال پارکت بسیار زیباست و عمر طولانی دارد اما بعد از مدتی تاب بر می دارد و یا سنگ و سرامیک ترک می خورد این در حالیست که کفپوش لمینت نازک است و لایه بیرونی آن بسیار مقاوم و ضد خش است.

 

آشنایی با انواع کفپوش,شناخت انواع کفپوش

کفپوش لمینت قابلیت کندن و جایگزین کردن بسیار سریعی دارد

 

قابلیت ارتجاعی بودن لمینت: کفپوش لمینت نسبت به پارکت و سرامیک این است که جنس لمینت از فیبر فشرده است برای مثال اگر یک لیوان شیشه ای را روی لمینت بیاندازید امکان نشکستن آن وجود دارد اما اگر روی سرامیک یا سنگ بیاندازید به احتمال زیاد می شکند.

 

تعمیرات و نظافت آسان لمینت: زمانی که لمینت محکم، صاف و بی نقص است و هیچ درزی وجود نداشته باشد که ضایعات در آن جمع شود بهترین روش برای تمیز کردن لمینت استفاده از پارچه مرطوب است، استفاده از زمین شوی خیس برای تمیز کردن لمینت توصیه نمی شود چون آب از طریق درزهای مویی بین لمینت نفوذ می کند و آن را مخدوش می کند.

 

ظاهر زیبای لمینت: یکی از انتقادهایی که در گذشته از کفپوش لمینت وجود داشت ظاهر مصنوعی آن بود، ممکن است این انتقاد برای لمینت های قدیمی درست باشد اما در سال های اخیر سازندگان لمینت بر ظاهر آن تغییراتی ایجاد کرده اند تا از نظر بصری بهتر و طبیعی تر دیده شود.

 

مزایای کفپوش pvc نسبت به کفپوش لمینت و پارکت به ترتیب زیر است:

 

ضد آب بودن کفپوش pvc

نصب آسان شاخص کفپوش pvc

قیمت مناسب شاخص کفپوش pvc در مقایسه با پارکت و لمینت

انعطاف پذیری در طراحی در کفپوش pvc نسبت به سایر کفپوش ها

معایب کفپوش pvc نسبت به کفپوش لمینت و پارکت به ترتیب زیر است:

 

نصب آسان تر لمینت کلیکی نسبت به کفپوش pvc

کفپوش pvc نسبت به پارکت و لمینت نیاز بیشتری به زیرسازی دقیق دارند. 

 

کفپوش pvc با برخورد آب هیچ تغییری نمی کند اما پارکت یا لمینت با برخورد آب تغییر شکل داده و به اصطلاح باد می کند مگر آنکه ترمو شده باشد و چوب آن خشک باشد.

کفپوش pvc نظافت آسان تری نسبت به لمینت و پارکت دارد و مدت زمان طولانی تری تمیز می ماند. 

زیبایی منحصر به فرد پارکت لمینت بسیار بیشتر از کفپوش pvc می باشد.

کفپوش pvc به لحاظ مسائل ایمنی برخورد با آن، نظافت آسان تر و قیمت مناسب تر پر طرفدارتر از سایر کفپوش ها می باشد.

خرید و نصب کفپوش, شناخت و راهنمای انواع کفپوش

کفپوش pvc با برخورد آب هیچ تغییری نمی کند

این مطلب توسط آبنوس کابینت به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. آبنوس کابینت فعال در زمینه کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک و کابینت ام دی اف بوده  و یکی از برترین های این صنعت به شمار می رود. قابل ذکر است کابینت سازی در اصفهان عرضه می گردد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:33  توسط اینفو 

قدم هایی برای تغییر دکوراسیون منزل (ادامه...)

قبل از تغییر دکوراسیون نقشه مقدماتی مبلمان را بکشید

اگر پروژه شما کوچک است، این مرحله لازم نیست. بنابراین اگر مبلمان جدید خریداری کرده اید یا فقط چیدمانی متفاوت از آنچه دارید را مد نظر قرار داده اید، این مرحله کمک بسیار شایانی در شناسایی محل های مختلف به شما خواهد کرد. به طور کلی طرح یک نقشه قبل از انجام این کارها می تواند به تخمین شما از چگونگی و شکل آن ها بسیار کمک کند.

 

برای اندازه گیری فضا به نوارهای اندازه گیری و برای مقیاس سازی به خط کش نیازمند هستید. همچنین می توانید با استفاده از نوار چسب، خطوط بیرون مبلمان را روی زمین بچسبانید.

 

محاسبات فضا را فراموش نکنید. به صورت ایده‌آل ۴۶ سانتی متر بین لبه کاناپه و میز جلوی آن، فاصله نیاز دارید. همچنین درب ورودی به اتاق و راهرو و فضای تردد و وارد شدن به اتاق را اندازه بگیرید که شامل آسانسور ساختمان نیز می شود.

 

نکاتی قبل از تغییر دکوراسیون منزل,نکته هایی برای تغییر دکوراسیون

محاسبات فضا را فراموش نکنید

 

قبل از تغییر دکوراسیون روی اجناس بزرگ تر تمرکز کنید

ابتدا روی اجناس و وسایل بزرگتر تمرکز کرده، سپس به متعلقات کوچک تر فکر کنید. اغلب مردم در مورد جزئیات وسایل کوچک تر گیج می شوند. از بزرگ به کوچک کار را انجام دهید:

 

مبلمان: بیشتر مبلمان بین ۸ تا ۱۲ هفته برای رویه دوزی زمان نیاز دارند. بنابراین، حتی مبلمان های آماده تحویل نیز ممکن است به موقع تحویل نشوند. اگر برایتان مقدور است نمونه ای از روکش ها و رویه دوزی های آنها یا نمونه ای کامل شده را برای کمک به چیدمان سایر وسایل اتاق بگیرید.

 

نکاتی قبل از تغییر دکوراسیون منزل,نکته هایی برای تغییر دکوراسیون

ابتدا روی اجناس و وسایل بزرگتر تمرکز کرده، سپس به متعلقات کوچک تر فکر کنید

 

قبل از تغییر دکوراسیون به رنگ سقف و دیوار توجه کنید

دیوارها: در مقایسه با سایر عناصر طراحی، رنگ دیوارها به اتاق بیشترین جلوه را می دهند. انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری برای دیوار بعد از انتخاب مبلمان بسیار ساده تر خواهد بود. پس طوری برنامه ریزی کنید که دیوارهای شما قبل از رسیدن مبلمان، آماده و رنگ شده باشند.

 

سقف: استفاده از رنگ به جای نمای سفید معمولی که برای سقف انتخاب می شود، از دیگر موارد تأثیر گذار بر هزینه است؛ مخصوصاً اگر بخواهید سقف رنگی متمایز از دیوارها داشته باشد.

 

نکاتی قبل از تغییر دکوراسیون منزل,نکته هایی برای تغییر دکوراسیون

طوری برنامه ریزی کنید که دیوارهای شما قبل از رسیدن مبلمان، آماده و رنگ شده باشند

 

قبل از تغییر دکوراسیون وسایلی با اندازه متوسط انتخاب کنید

بعد از اینکه طرح و رنگ کلی مبلمان خود را تعیین کردید، بر یافتن وسایلی با اندازه متوسط متمرکز شوید. همچنین نقشه از پیش کشیده شده برای مبلمان، به شما در چگونگی قرار گیری فرش و هماهنگی آن با مبلمان بسیار کمک خواهد کرد.

 

قبل از تغییر دکوراسیون,تکنیک های تغییر دکوراسیون

طوری برنامه ریزی کنید که دیوارهای شما قبل از رسیدن مبلمان، آماده و رنگ شده باشند

 وسایل کوچک را برای آخر کار نگه دارید

در نهایت، نمای کلی و شمایل فضای خود را با متعلقات دکوری پر کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا ببینید کجای دکوراسیون شما به توجه بیشتری نیاز داشته و حس بهتری از ابعاد و اندازه ها می دهد (مخصوصاً در مورد تابلوها و آثار هنری). وقتی که مبلمان را در فضای مورد نظرتان قرار دادید، می توانید دسترسی های آسان برای فضا داشته باشید.

 

تغییر دکوراسیون خانه, نکاتی قبل از تغییر دکوراسیون منزل

برای اضافه کردن آباژور، پس از اینکه مبلمان در محل خود قرار گرفتند ارتفاع مناسب را پیدا کنید

برای اضافه کردن چراغ و آباژور، پس از اینکه مبلمان در محل خود قرار گرفتند می توانید ارتفاع مناسب را پیدا کنید. طول سیم ها و همچنین کلید ها می توانند هنگامی که مبلمان در محل خود هستند به آسانی محاسبه شده و در محل خود قرار بگیرند.

این مطلب توسط آبنوس کابینت به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. آبنوس کابینت فعال در زمینه کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک و کابینت ام دی اف بوده  و یکی از برترین های این صنعت به شمار می رود. قابل ذکر است کابینت سازی در اصفهان عرضه می گردد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:33  توسط اینفو 

قدم هایی برای تغییر دکوراسیون منزل

رسیدن سال نو، رفتن به خانه جدید، تنوع و یا هر دلیل دیگری می توانید اقدام به تغییر دکوراسیون منزل خود کنید. اگر می خواهید این پروژه را خودتان انجام دهید، اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید، راهنمایی های کاربردی این مطلب در پیشبرد آن به شما کمک خواهد کرد. اولین کار اولویت بندی برنامه های تغییر دکوراسیون است.

 

قبل از تغییر دکوراسیون به محدودیت های مالی و زمانی توجه کنید

اول تمام هزینه هایی را که می خواهید برای این کار انجام دهید، محاسبه و محدود کنید. اگر از انجام این کار صرف نظر کنید بیشتر از مقداری که مد نظر داشته اید، خرج خواهید کرد و مجبور می شوید در آینده تصمیماتی نادرست و خفیف متقبل شوید.

 

همچنین تاریخی را برای اتمام این فرآیند در نظر بگیرید، حتی اگر دلیل واضحی برای انجام و اتمام آن ها در زمانی معلوم نداشته باشید. انجام دادن کارها بر اساس تاریخ انجام و زمان مقرر شده آن ها، باعث پیشرفت می شود. کامل کردن هر بخشی از پروژه باعث به وجود آمدن سیری در تکامل سایر بخش های آن می شود. در غیر این صورت تکه تکه انجام دادن آن باعث تأخیر در تکمیل پروژه خواهد شد یا حتی ممکن است هرگز تمام نشود.

 

برای بررسی و حسابرسی خرج هایی که می کنید، می توانید از نرم افزار اکسل استفاده کنید. اما حتی یک دفترچه سیمی ساده هم می تواند برای پروژه هایی کوچک مورد استفاده قرار بگیرد. اما نکته اصلی این است که همواره باید به روز باشید و از روند پروژه عقب نیفتید.

 

تمامی رسیدهای تحویل را در یک مکان نگه دارید. با این کار به سادگی می توانید به آن ها دسترسی داشته و اطلاعات لازم برای گارانتی یا حتی مرجوع کردن آن ها را در صورت نیاز در اختیار داشته باشید.

 

قبل از تغییر دکوراسیون نیازها و شیوه زندگی خود را ارزیابی کنید

تفکیک چیزهایی که می خواهید و چیزهایی که به آن احتیاج دارید، کار سختی است. چیزهایی که برای مبلمان و سایر متعلقات آن نیاز دارید را تجسم کرده و آن ها را در ابتدای لیست قرار دهید. سپس به هر مورد بین ۱ تا ۵ امتیاز دهید. امتیاز ۱ نشان دهنده انجام قطعی و ۵ نشان دهنده غیر مهم بودن آن باشد.

 

همچنین باید شیوه زندگی خود و نیازمندی های که امروز به آن احتیاج دارید، بشناسید. از خرید چیزهای غیرضروری پرهیز کنید و چیزهایی که لازم دارید بخرید. برای مثال اگر کودکان از اتاق نشیمن به عنوان فضای بازی استفاده می کنند، محفظه ای برای وسایل بازی را در لیست خود قرار دهید. ممکن است شما به وسایل امنیتی بچه ها نیز احتیاج پیدا کنید. همچنین اگر حیوان خانگی دارید، هر چیز بخصوصی را هم در مورد آن مد نظر قرار دهید که می تواند شامل ریزش موهایشان و یا پنجه کشیدن روی مبلمان شما باشد.

 

راهنمای تغییر دکوراسیون منزل, نکاتی برای تغییر دکوراسیون

از خرید چیزهای غیرضروری پرهیز کنید و چیزهایی که لازم دارید بخرید

 

قبل از تغییر دکوراسیون در مورد چیزهایی که باید بمانند و بروند تصمیم گیری کنید

بر اساس لیستی که تهیه کرده اید، قطعات و وسایلی از مبلمان یا متعلقاتی که قطعاً به آن ها احتیاج دارید، شناسایی کنید. وسایلی را که برنامه ای برای استفاده مجدد از آن ها ندارید، خارج کرده و اگر در وضعیتی مناسب هستند به جایی اهدا کرده یا بفروشید.

 

راهنمای تغییر دکوراسیون منزل, نکاتی برای تغییر دکوراسیون

قطعات و وسایلی از مبلمان یا متعلقاتی که قطعاً به آن ها احتیاج دارید، شناسایی کنید.

 

ادامه دارد...

 

این مطلب توسط آبنوس کابینت به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. آبنوس کابینت فعال در زمینه کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک و کابینت ام دی اف بوده  و یکی از برترین های این صنعت به شمار می رود. قابل ذکر است کابینت سازی در اصفهان عرضه می گردد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:32  توسط اینفو 

مناسب ترین پوشش کف آشپزخانه

پوشش کف آشپزخانه، فرش یا کفپوش؟

در ساعات مشاوره خیلی از شما عزیزان در مورد فرش مناسب آشپزخانه سوال می کنید و خیلی از اوقات ما فرشی مناسب دکوراسیون شما معرفی می کنیم که صرفا جنبه تزیینی دارد. چه چیزی باعث می شود احساس نیاز به فرش یا موکت در آشپزخانه خود بکنید؟ بیایید کمی تخصصی تر به این قضیه نگاه کنیم! شاید مشکل از کفپوش باشد! برای دانستن پاسخ پرسش هایتان در این زمینه با ما همراه باشید! 

 

چرا بانوان ایرانی به فرش در آشپزخانه بله می گویند!

کفپوش بیشتر آشپزخانه ها در ایران سنگ، کاشی و یا سرامیک است. این کفپوش ها برای آشپزخانه زیادی سخت هستند. آشپزخانه تنها جایی است که بانوان به معنای واقعی، چندین ساعات پشت سرهم سرپا هستند. تهیه و سرو غذا زمان زیادی می برد که باعث می شود به پاها، پشت یا کمر آسیب بزند و در دراز مدت در این نقاط از بدن احساس خستگی کنند. پهن کردن فرش و قالیچه روی این کف پوش های سخت بستر نرم تری ایجاد می کند و فشار کمتری به پاها وارد می آورد. بنابراین می تواند یک راه حل مناسب و ساده باشد ولی دردسرهای فراوانی هم با خود به همراه می آورد. 

 

 

پهن کردن فرش روی این کف پوش های سخت بستر نرمی ایجاد می کند و فشار کمتری به پاها می آید

 

چرا باید به فرش در آشپزخانه نه بگویید!

اگر من یک باکتری کثیف و خبیث بودم حتما لای تار و پود فرش آشپزخانه را برای زندگی انتخاب می کردم . اگر شما در آشپزخانه فرش دارید حتما خیلی از اوقات آب روی فرش ریخته اید، در بدترین حالت ظرف خورش روی فرش چپ شده است و در وحشتناک ترین حالت تخم مرغ از دستتان افتاده و تا چندین روز بوی زخمش آزارتان داده است. خب راه حلتان برای تمیز کردن فرش چیست؟ هر روز که نمی شود شست؟ فرش چیزی نیست که به راحتی جمع شود، شسته شود، خشک شود و پهن شود! در بهترین حالت سالی یک بار به قالیشویی می دهید؛ آن هم دم عید است که درست در دید و بازدید خواهر زاده نازنینتان رویش شربت یا چایی می ریزد! فرش چاره کار نیست؛ بیایید یک راه حل اساسی پیدا کنیم! 

 

 

فرش چیزی نیست که به راحتی جمع شود، شسته شود، خشک شود و پهن شود

 

انتخاب یک کفپوش مناسب، نه به باکتری ها!

به غیر از سرامیک، سنگ، کاشی، پارکت و لمینت چه کفپوش هایی را می‌شناسید؟ هیچ کدام از این کفپوشها مناسب آشپزخانه نیستند. گروهی از آنها سخت هستند و گروهی به رطوبت حساسند یا نگهداری از آنها هزینه بالایی دارید. دنیای کفپوش ها بزرگ تر از آن است که فکر می کنید. بیایید کفپوش های بیشتری را برای آشپزخانه بشناسیم!

 

 

گروهی از کفپوش ها به رطوبت حساسند یا نگهداری از آنها هزینه بالایی دارید

 

دکوراسیون آشپزخانه با کفپوش چوب پنبه ای

کفپوش های چوب پنبه ای از جمله راحت ترین متریال ها برای کف می باشند. این نوع کفپوش بسیار نرم و اسفنجی است. بعد از نصب کف پوش چوب پنبه ای زمانی که کدبانوی خانه برای اولین بار بر رویش می ایستد، برق خوشحالی را میتوان در چشم هایش دید چون این همان کفپوشی است که می خواست. البته هر کفپوشی مزایا و معایب مختص به خود را دارد. از جمله معایب این کفپوش میتوان به سطح متخلل آن اشاره کرد که نسبتا  زود در برابر چنگال های حیوانات خانگی خراشیده می شود. اگر حیوان خانگی ندارید می توانید با خیال راحت از این کفپوش استفاده کنید. از تنوع زیاد کفپوش های چوب پنبه ای حیرت زده خواهید شد!

 

 

کفپوش های چوب پنبه ای از جمله راحت ترین متریال ها برای کف می باشند

 

کفپوش وینیل در آشپزخانه

اگر شما هم مثل من کمی وسواس تمیزی دارید، از کفپوش های وینیلی استفاده کنید. این کفپوش ها در برابر میکروب ها و آب مقاوم هستند و از تنوع بالایی برخوردارند. مشهورتر از این کفپوش پیدا نخواهیدکرد! وینیل به خودی خود راحتی نمی آورد بلکه یک ورق نازک است که میزان راحتی اش به سیستم زیر آن بستگی دارد. اینکه روی چه چیزی نصب می شود! شما تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید کف آشپزخانه دلبندتان نرم باشد.

 

 

اگر شما هم مثل من کمی وسواس تمیزی دارید، از کفپوش های وینیلی استفاده کنید

 

دکوراسیون آشپزخانه با کفپوش مشمع

اگر شما هم دوستدار طبیعت هستید، بهتر است این کفپوش را انتخاب کنید. کفپوش های مشمع از مواد تجدید پذیر مانند روغن بزرک، کلوفون کاج و چوب پنبه ی پودر شده ساخته می شود و در عین با دوام بودن بسیار نرم هستند. این کفپوش ها باعث می شوند تا از پختن غذاها بیشتر لذت ببرید. این آشپزخانه فوق العاده راحت است!

اگر شما هم دوستدار طبیعت هستید، بهتر است کفپوش مشمع را انتخاب کنید

این مطلب توسط آبنوس کابینت به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. آبنوس کابینت فعال در زمینه کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک و کابینت ام دی اف بوده  و یکی از برترین های این صنعت به شمار می رود. قابل ذکر است کابینت سازی در اصفهان عرضه می گردد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:32  توسط اینفو 

نحوه بازسازی آشپزخانه

اگر تصمیم به شروع بازسازی آشپزخانه قدیمی خود دارید طبیعتاً باید به سراغ مطمئن ترین و کار بلدترین متخصصین در این حوزه بروید، اما قبل از هر چیز، باید این نکته را نیز بدانید که خود شما هم باید نکاتی را رعایت نموده و شرایط مناسبی را برای شروع بازسازی آشپزخانه خود مهیا سازید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با کارهایی که لازمه بازسازی آشپزخانه است آشنا نماییم.

 

نحوه بازسازی آشپزخانه, دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه

قبل از شروع پروژه بازسازی آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوری نمایید

 

بسته بندی کردن ظروف

طبیعتاً قبل از هر چیز باید به سراغ ظرف و ظروف خود بروید و آنها را به خوبی بسته بندی نموده و در جایی مطمئن قرار دهید. پیشنهادی که ما برایتان داریم این است که آنها را در اتاق خواب خود نگه دارید تا از آسیب های ناشی از بازسازی در امان بمانند. حتی می توانید ظروف جمع آوری شده خود را در انباری نیز قرار دهید، با این تفاوت که حمل و نقل ظرف و ظروف شکستنی در مسیر رفت و آمد انبار کمی سخت و خطرناک خواهد بود. سعی کنید ظروف جمع آوری شده خود را در جایی قرار دهید که امکان افتادن یا شکستن نداشته باشد.

 

سعی کنید ترتیب جمع آوری ظروف را بر اساس میزان استفاده از آنها رعایت فرمایید. حتماً حدود یک هفته قبل از شروع پروژه بازسازی آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوری نموده و بعد از اتمام آن و قرارگیری شان در کابینت های مرتبط، آنها را به خوبی شستشو داده و تمیز نمایید.

 

مراقب کف آشپزخانه خود باشید!

معمولاً در بازسازی آشپزخانه، انتخاب و نصب کفپوش آشپزخانه قبل از هر کار دیگری شروع می‌شود؛ بنابراین سعی کنید از کفپوش و کف آشپزخانه خود به خوبی محافظت نمایید. می توانید با قرار دادن یک فرش، روفرشی، پارچه و یا هر چیز دیگری بر روی آن، کمی از احتمالات وارد شدن ضربه و خراب شدن آن پیشگیری کنید.

 

دکوراسیون آشپزخانه,تغییر دکوراسیون آشپزخانه

در بازسازی آشپزخانه، انتخاب و نصب کفپوش آشپزخانه قبل از هر کار دیگری شروع می‌شود

جمع آوری وسایل با ارزش

اگر بر روی یخچال خود، تصاویر، کارت پستال، نقاشی و هر چیز با ارزش دیگری را قرار داده اید، در هنگام بازسازی آشپزخانه خود آنها را جمع آوری نمایید؛ حتی اگر بخواهید یخچال خود را در زمان بازسازی به اتاق دیگری منتقل نمایید! سعی کنید مراقب سایر لوازم با ارزش خود نیز باشید تا احتمال آسیب دیدن و یا گم شدن هر کدام از آنها را به حداقل برسانید.

مشخص کردن اهداف اولیه برای شروع پروژه بازسازی آشپزخانه

هدف کلی شما دو حالت خواهد بود:

* یکی اینکه تصمیم بگیرید تمامی لوازم با ارزش و دوست داشتنی خود را جمع آوری کرده و به فضای امن تری انتقال دهید.

* دوم هم اینکه پیمانکاران خود را به جایی ببرید که بتوانند به راحتی و همراه با آسایش به خوبی کار خود را انجام دهند.

لازم است بدانید که پیمانکاران نیاز دارند تا برای اینکه بتوانند به بهترین و باکیفیت ترین نتیجه برسند، از هرگونه مسئله‌ای که سرعت کارشان را کاهش داده و یا به روند بازسازی آشپزخانه ضربه وارد می‌کند آزاد باشند؛ بنابراین سعی کنید با رعایت اصول ابتدایی و ساده ای که برایتان مطرح شد، شرایط آرام و مناسبی را هم برای خودتان و هم برای پیمانکاران مهیا سازید.

این مطلب توسط آبنوس کابینت به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. آبنوس کابینت فعال در زمینه کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک و کابینت ام دی اف بوده  و یکی از برترین های این صنعت به شمار می رود. قابل ذکر است کابینت سازی در اصفهان عرضه می گردد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:31  توسط اینفو 

دکوراسیونی مخصوص افراد مضطرب

دلیلی دارد که گفته می شود خانه باید انعکاسی از خودتان باشد. فضای فیزیکی اطرافتان نقشی اساسی در خلق و خو و سلامت ذهنی تان ایفا می کند. بنابراین اگر فردی هستید که از اضطراب رنج می برد، می توانید با استفاده از این ایده ها برای دکوراسیون خانه از اضطراب و استرس خود تا حدود زیادی کم کنید.

 

دکوراسیون و چیدمان آرامش بخش خانه,نکاتی برای چیدمان خانه

اگر مشکل اضطراب دارید خانه خود را به این شکل دکور کنید

 

از گیاهان استفاده کنید

بر اساس یافته های روانشناسی محیطی گیاهان خانگی ( مخصوصا آنهایی که گل می دهند مانند آنتوریوم ) به کاهش سطح استرس کمک می کنند. گیاهان خانگی چیزی هستند که می توانید در تمام اتاق های خانه از آنها استفاده کنید.

 

دکوراسیونی آرامش بخش,اصول چیدمان خانه ای پر از آرامش

گیاهان خانگی مخصوصا آنهایی که گل می دهند به کاهش استرس کمک می کنند

 

دیوارها را آبی رنگ کنید

حتی اگر رنگ های براق و چشم گیر برایتان بیشتر جلب توجه می کنند باید این را بدانید که چنین رنگ هایی باعث افزایش اضطرابتان هستند. اما آبی روشن ثابت کرده است که می تواند فشار خون را کاهش دهد و باعث شود احساس خواب آلودگی کنید و استرستان کمتر شود. با این اوصاف آبی کمرنگ برای اتاق خواب فوق العاده مناسب به نظر می رسد.

 

چیدمانی برای رفع استرس, چیدمان خانه برای از بین بردن استرس

آبی روشن می تواند فشار خون را کاهش دهد و باعث خواب آلودگی شود و استرستان کمتر شود

 

قفسه های کتاب را نیمه خالی بگذارید

قانون زیاد سختی نیست، پر کردن قفسه ها با کتاب و وسائل تزئینی و غیره باعث می شود فضا الگویی به خود بگیرد که احساس اضطراب کنید و در نتیجه سطح کورتیزولتان افزایش پیدا کند. تحقیقات نشان داده فضاهای خالی می توانند به ذهن استراحت دهند و باعث کاهش اضطراب شوند.

 

طراحی و چیدمان خانه آرامش بخش,دکوراسیون و چیدمان خانه آرامش بخش

فضاهای خالی می توانند به ذهن استراحت دهند و باعث کاهش اضطراب شوند

 

شلوغ کاری و الگو را محدود کنید

همانطور که قفسه های شلوغ باعث اضطراب و افزایش کورتیزول می شدند، تعداد الگوها و ترکیباتی که در خانه به کار می برید را نیز باید محدود کنید. به جای استفاده از مبلمان، پرده و کاغذ دیواری هایی که الگوهای پیچیده رویشان نقش بسته سعی کنید از طرح های ساده استفاده کنید. فضا هرچه ساده تر باشد برایتان آرامش بخش تر نیز خواهد بود.

 

نکاتی برای چیدمان خانه, چیدمان خانه افراد مضطرب

فضا هرچه ساده تر باشد برایتان آرامش بخش تر نیز خواهد بود

 

ابزار تکنولوژی را بپوشانید

آیا می دانستید صدای اضافی باعث افزایش استرس می شود؟ این برای کسی که خودش درگیر اضطراب است اصلا مناسب نیست. بنابراین برای اینکه بیشتر آرام شوید بلافاصله بعد از رسیدن به خانه جلو تلویزیون ننشینید. می توانید با استفاده از دکوری زیبا تلویزیون و تمام لوازم مربوط به آن را بپوشانید.

 

اصول چیدمان خانه ای پر از آرامش,دکوراسیون و چیدمان آرامش بخش خانه

با استفاده از دکوری زیبا تلویزیون و تمام لوازم مربوط به آن را بپوشانید

 

گل های تازه بخرید

گل های تازه زیبای طبیعی را در خانه محیا می کنند که بسیار آرامش بخش است و ثابت کرده می تواند سطح استرس را کاهش دهد. بنابراین دفعه بعد که از کنار یک گل فروشی می گذشتید به خاطر آرامش خودتان هم که شده از آنجا گل بخرید.

 

تکنیک های چیدمان خانه, چیدمانی برای رفع استرس

گل های طبیعی سطح استرس را کاهش می دهد

 

تخت خواب خود را هوشمندانه قرار دهید

فنگ شویی تمرینی است که هدفش به دست آوردن هارمونی با نفس معنوی و فضای فیزیکی است. بر اساس این تمرین، تخت خواب خود را باید در جهت مخالف در اتاق خود قرار دهید اما نه کاملا مخالف تا جریانی آرامش بخش را در اتاق برقرار کنید.

 

چیدمان خانه برای از بین بردن استرس,طراحی و چیدمان خانه آرامش بخش

تخت خواب خود را در جهت نه کاملا مخالف قرار دهید تا جریانی آرامش بخش را در اتاق برقرار کنید

 

پنجره ها را باز نگه دارید

تحقیقات نشان داده اند وقتی بیماران در بیمارستان در معرض نور طبیعی قرار گرفتند استرس و درد کمتری را هم تجربه کردند. بنابراین به جای اینکه با پرده ها مانع از ورود نور به خانه شوید، چرا اجازه ندهیم نور و پرده و پنجره همگی با هم خانه مان را زیبا کنند؟

 

طراحی و چیدمان خانه آرامش بخش,اصول چیدمان خانه ای پر از آرامش

اجازه دهید نور و پرده و پنجره همگی با هم خانه مان را زیبا کنند

 

از اسطوخودوس استفاده کنید

تحقیقات دانشگاه پزشکی نشان داده رایحه اسطوخودوس تاثیر بسیار زیادی روی بهبود خلق و خو دارد. این رایحه باعث می شود فرد احساس آرامش کند و راحت تر بتواند در ذهن مسائل را حل کند. برای کاهش اضطراب خود مقداری از این گل را در اتاق خواب و دیگر قسمت های خانه که زیاد مراجعه می کنید قرار دهید.

 

دکوراسیون و چیدمان خانه آرامش بخش,دکوراسیونی آرامش بخش

رایحه اسطوخودوس باعث می شود فرد احساس آرامش کند

 

آینه ها را محدود کنید

مسلم است دستشویی از آن قسمت هایی است که به یک سطح منعکس کننده مانند آینه نیاز دارد. اما تحقیقات نشان داده نگاه کردن به صورت خود در آینه باعث می شود افراد استرس بیشتری را راجع به ظاهر خود تجربه کنند. این بدان معناست که باید تعداد آینه ها را در خانه خود محدود کنید.

 

دکوراسیون و چیدمان آرامش بخش خانه,نکاتی برای چیدمان خانه

نگاه کردن به صورت خود در آینه باعث می شود استرس بیشتری راجع به ظاهر خود تجربه کنید

 

این مطلب توسط آبنوس کابینت به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. آبنوس کابینت فعال در زمینه کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک و کابینت ام دی اف بوده  و یکی از برترین های این صنعت به شمار می رود. قابل ذکر است کابینت سازی در اصفهان عرضه می گردد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:30  توسط اینفو 

 ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد

قصد داریم تا این بار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ابتدا به این نکات دقت کنید:

این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.

اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل مورد نظر را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.

اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.

این مطلب توسط طراحان دات نت یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. طراحان دات نت فعال در زمینه های مختلف از جمله چاپ کارت ویزیت در اصفهان و طراحی کارت ویزیت در اصفهان می باشد. علاوه براین، خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان و چاپ تراکت تبلیغاتی نیز از جمله خدمات و فعالیتهای طراحان دات نت می باشد. لازم به ذکر است که طراحان دات نت یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:29  توسط اینفو 

قفل گوشی اندروید از راه دور

گوگل امکانی را فراهم کرده است که با استفاده از آن می توانید گوشی اندروید خود را از راه دور قفل کنید.

گوگل به عنوان یک غول فناوری با تمامی نرم افزارهایی که در کنار موتور جستجوگرش برای کاربران فراهم کرده است امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که می‌توانید اطلاعاتتان را بازآفرینی و یا گوشی گمشده خود را به راحتی پیدا کنید.

 

قطعا برای شما هم پیش آمده که گوشی موبایل خود را گم کرده باشید و یا صدای آن بر روی حالت سایلنت بوده و ندانید تلفن همراهتان دقیقا کجاست، گوگل برای شما راه حلی ساده دارد.

 

در ادامه با آموزش تصویری زیر همراه باشید تا بتوانید از راه دور تلفن همراه خود را قفل کنید، آن را از حالت سایلنت خارج کنید و یا اگر گوشی خود را گم کرده اید تمامی اطلاعاتتان را پاک کنید.

البته به یاد داشته باشید این امکان برای دارندگان سیستم عامل اندروید قابل استفاده است و برای راه اندازی آن حتما باید یک حساب کاربری جیمیل از قبل در گوشی خود فعال کرده باشید.

 

در ابتدا باید در نوار آدرس مرورگر خود آدرس www.google.com/android/devicemanager   را تایپ کنید.

 

پس از ورود به سایت آدرس جیمیلی که در تلفن همراهتان فعال است را وارد کنید.

 

 حساب کاربری جیمیل, قفل گوشی اندروید

 از راه دور تلفن همراه خود را قفل کنید

 

در مرحله بعد از شما خواسته می شود پسورد وارد کنید تا بتوانید به صفحه اصلی مدیریت تلفن همراهتان بروید.

 

 حساب کاربری جیمیل, قفل گوشی اندروید

یافتن گوشی گمشده

 

با وارد کردن جیمیل و رمز عبورتان صفحه ای را در ادامه خواهید دید که در قسمت بالا سمت چپ اطلاعات گوشی در پایین آن گزینه برای شما نمایش داده است.

گزینه شماره یک زنگ گوشی شما را به صدا درمی آورد و زمانی کارایی دارد که تلفن شما در حالت سایلنت است و نمی دانید آن را کجا گذاشته‌اید.

 

با انتخاب گزینه شماره دو گوشی تلفن خود را قفل کرده و اجازه دسترسی به اطلاعاتش را نمی دهید.

اگر گزینه erase را انتخاب کنید تمامی اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد و اگر تلفن اندروید شما به سرقت رفته باشد دسترسی به اطلاعاتتان ممکن نخواهد بود.

 حساب کاربری جیمیل, قفل گوشی اندروید

 

این مطلب توسط طراحان دات نت یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. طراحان دات نت فعال در زمینه های مختلف از جمله چاپ کارت ویزیت در اصفهان و طراحی کارت ویزیت در اصفهان می باشد. علاوه براین، خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان و چاپ تراکت تبلیغاتی نیز از جمله خدمات و فعالیتهای طراحان دات نت می باشد. لازم به ذکر است که طراحان دات نت یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:29  توسط اینفو 

آماده باش قبل از زنگ خوردن گوشی

در عوالم موبایل بازهای حرفه ای ، دو اصطلاح "تک زدن" و "تک گرفتن" وجود دارد. تک زدن رونق زیادی دارد اما تک گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند. یا شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

 

ابتدا لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. در نتیجه در حال حاضر تنها بر روی سیم کارتهای ایرانسل و در آینده ای نزدیک بر روی سیم کارتهای همراه اول قابل اجراست.
همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید.

 

برای اینکار:

 

از منوی اصلی به مسیر زیر بروید:

 
 

Settings > Connection > GPRS

 

سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد.

 

در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس).
با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.
اما اکنون در صورتی که فردی با شما تماس بگیرد ، چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده میشود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).
به همین سادگی شما زودتر از زنگ خوردن گوشی میتوانید دریابید که به زودی تماس یا پیامکی خواهید داشت.

این مطلب توسط طراحان دات نت یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. طراحان دات نت فعال در زمینه های مختلف از جمله چاپ کارت ویزیت در اصفهان و طراحی کارت ویزیت در اصفهان می باشد. علاوه براین، خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان و چاپ تراکت تبلیغاتی نیز از جمله خدمات و فعالیتهای طراحان دات نت می باشد. لازم به ذکر است که طراحان دات نت یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:28  توسط اینفو 

چگونه حداکثر سرعت اینترنت 3G داشته باشیم؟

 
اگر به اینترنت 4G دسترسی ندارید می توانید با استفاده از ترفند های این گزارش سرعت اینترنت 3G خود را افزایش دهید.
تقریبا بیش از 600 شهر ایران توسط اپراتورهای تلفن همراه تحت پوشش اینترنت نسل سوم و حدود 60 شهر نیز تاکنون تحت پوشش نسل چهارم اینترنت 4G قرار گرفته است. اگر به دلیل مدل گوشی یا آنتن ندادن آن امکان استفاده از اینترنت ۴G را ندارید،می توانید با استفاده از ترفند های زیر سرعت اینترنت 3G خود را افزایش دهید.

 

غیرفعال کردن تصاویر در مرورگر
شما می توانید در مرورگر تلفن همراه خود، از دانلود تصاویر جلوگیری و فقط متن را مشاهده کنید. این کار باعث می شود تا صفحات زودتر بارگذاری شده و شما به مطلب سریع تر دسترسی پیدا کنید. برخی از مرورگر ها مانند فایرفاکس و کروم چنین امکانی را در تنظیماتشان به صورت پیش فرض، قرار داده اند.

 

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

غیرفعال کردن تصاویر در مرورگر

 

پاک سازی حافظه پنهان
یکی از روش های افزایش سرعت تلفن همراه و اینترنت حذف حافظه پنهان است. مرورگرها فایل هایی را برای استفاده ی مجدد بر روی دستگاه شما ذخیره می کنند که باعث اشغال مقدار زیادی از حافظه و کند شدن سرعت آن می شوند. با پاکسازی این فایل ها هم حافظه اشغال شده آزاد می شود و هم سرعت گوشی و البته سرعت مرورگر شما نیز افزایش می یابد. برای انجام این کار به بخش Settings و سپس Applications رفته و برنامه ی موردنظر خود را انتخاب کنید. در صفحه ی باز شده دکمه ی Clear Cache را لمس کنید.

 

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

پاک سازی حافظه پنهان مرورگر

 

حذف اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده
یکی دیگر از مواردی که باعث کند شدن موبایل یا تبلت و سرعت اینترنت می شود اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده نصب شده بر روی تلفن همراه شما است. بسیاری از برنامه ها به صورت پس زمینه بر روی سیستم در حال اجرا هستند و شما از آن بی خبر هستید. علاوه بر این نرم افزار ها، ویجت ها نیز می توانند قاتلین حافظه و همچنین دیتای اینترنت به حساب بیایند. برای افزایش سرعت گوشی تلفن همراه تان پیشنهاد می کنیم نرم افزار های غیر ضروری و بی استفاده را از روی گوشی آن حذف کنید.

استفاده از مرورگر "Opera Max"

نرم افزار اپرا مکس با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود به بررسی جریان داده ها و همچنین بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت گوشی شما می پردازد. اپرا مدعی شده است که می تواند اتصال اینترنت را تا ۲۳% بیشتر از حالت معمولی افزایش دهد. اگر می خواهید از بیشترین سرعت ممکن اینترنت خود استفاده کنید، این نرم افزار چنین امکانی را به شما می دهد.

این مطلب توسط طراحان دات نت یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. طراحان دات نت فعال در زمینه های مختلف از جمله چاپ کارت ویزیت در اصفهان و طراحی کارت ویزیت در اصفهان می باشد. علاوه براین، خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان و چاپ تراکت تبلیغاتی نیز از جمله خدمات و فعالیتهای طراحان دات نت می باشد. لازم به ذکر است که طراحان دات نت یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:28  توسط اینفو 

نامگذاری صحیح پیچ و مهره

نامگذاری صحیح پیچ و مهره ها به دلیل تنوع زیاد آنها بسیار مهم است.
پیچ و مهره و واشرها  اکثرا با توجه به شکل ظاهریشان نامگذای شده اند.
نمونه نامگذاری پیچ و مهره از روی شکل ظاهری:  پیچ ششگوش، پیچ چشمی، پیچ آلن سر خزینه، پیچ سر استوانه و …
مهره تاجدار، مهره خروسکی، مهره چهارگوش، مهره ششگوش،مهره سربسته، مهره کلاهی، مهره فلنج دار، و …
واشر ستاره ای، واشر تخت، واشر بشقابی، واشر فنری،واشر موجی، واشر فنری دوبل، واشر ریلی، واشر مربعی، و …

 

نامگذاری صحیح پیچ و مهره تصویر

 پیچ و مهره ها از روی عملکرد و محل مصرف آنها نیز  نامگذاری شده اند.

برای مثال: مهره قفلی، مهره جوشی،و …
پیچ آلن مغزی، پیچ خودکار یا خودرو، و …
واشر قفلی، واشر تنظیم، و …

با توجه به تنوع پیچ و مهره ها بهترین روش برای مشخص کردن دقیق شکل ظاهری آنها ارایه کد استاندارد ابعادی مربوطه می باشد.
این کد موارد ذیل را مشخص می کند:

  • شکل ظاهری پیچ و مهره و واشر
  • مقدار رزوه پیچ ( نیم رزوه یا تمام زوه )

پس از مشخص شدن استاندارد ابعادی، برای مثال استاندارد  DIN EN 24014 ، برای نامگذاری صحیح پیچ و مهره ها نیاز به مشخص شدن موارد ذیل می باشد.

نامگذاری صحیح پیچ و مهره

  • برای پیچها:
    قطر پیچ
    گام رزوه
    طول پیچ
    گرید
    پوشش

 

  • برای مهره ها:
    سایز
    گام رزوه
    گریدنامگذاری صحیح پیچ و مهره - عکس
    پوشش

 

 

  • برای واشرها:
    سایز
    گریدتصویر نامگذاری صحیح پیچ و مهره
    پوشش

 

 

 

  • برای دیگر اقلام قیدو بستی اعلان کد استاندارد و گرید کفایت می کند.

در صورتیکه گام رزوه در سفارش مشخص نشود گام درشت یا Coarse  پیش فرض محسوب می شود. اگر خریدار گام رزوه خاصی مد نظر دارد باید در زمان سفارش آن را قید نماید.

در  سفارش خرید یا ساخت نامگذاری صحیح پیچ و مهره بسیار مهم است.

مهمترین استانداردهای ابعادی برای پیچ و مهره و واشر عبارتند از:

  • DIN

  • DIN ISO

  • DIN EN

  • ASME

  • BS

نمونه اطلاعات کامل برای سفارش پیچ:                 DIN 933 – M20*80 – Class 8.8 – گالوانیزه سفید
M20  قطر پیچ به میلیمتر
80 طول کل پیچ – از نوک رزوه تا زیر آچارخور – به میلیمتر
8.8 کلاس استحکام پیچ

 

نمونه اطلاعات کامل جهت سفارش مهره:             DIN 934 – M20 – Class 8  گالوانیزه سفید / Electrogalvanize
M20 سایز پیچی که مهره روی آن بسته می شود
8 کلاس استحکام مهره

 

نمونه اطلاات کامل جهت سفارش واش:              DIN 125 – M20 – St – گالوانیزه سفید
M20 سایز پیچی که واشر روی آن قرار می گیرد
St نوع جنس واشر

 

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:27  توسط اینفو 

استاد بولت در اتصال فلنج ها

در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و آب برای اتصال فلنج ها از استاد بولت استفاده می گردد.

استاد بولت پایا

استاد بولت (STUD BOLT)

استاد بولت (STUD BOLT)   که برخی آن را به اشتباه استد بولت نیز تلفظ می کنند نام نوعی پیچ است.
در تلفظ امریکایی و بریتانیایی تلفظ  حرف (U)  در واژه STUD  به صورت /stΛd/   (آ)  می باشد.
طبق تعریف کتابهای مرجع، پیچ تمام رزوه ای که از هر دو سمت با مهره مونتاژ گردد استاد بولت (stud bolt) نامیده می شود.

از بولت نیز می توان بجای استاد بولت استفاده کرد.

بولت

بولت به پیچ گلداری گفته می شود که از یک سمت با مهره مونتاژ  شود.
گل یا سر بولت معمولا به شکل  شش گوش، چهارگوش، آلن ، و یا اشکال خاص دیگری فورج  یا ماشینکاری می گردد.
معمولا از بولت شش گوش می توان بجای استاد بولت استفاده نمود. با این وجود استفاده از استاد بولت به دلایل ذیل رایجتر از بولت می باشد:

  • سرعت عمل بیشتر در مونتاژ و دمونتاژ

  • قیمت تمام شده پایین تر

  • سرعت تولید و زمان تحویل سریعتر

  • هزینه تعمیر و نگهداری کمتر

مشخصات عمومی استاد بولت

تعداد پیچهای مصرفی درهر فلنج  برابر با تعداد سوراخهای موجود در روی آن فلنج می باشد.
قطر و طول پیچ مصرفی بستگی به نوع فلنج و کلاس فشار فلنج دارد.
محاسبه طول استاد بولت اینچی طبق استاندارد ASME B 16.5 مشخص شده است.
مقدار طول در راستای محور افقی برابر است با فاصله بین اولین رزوه کامل از هر سر بدون احتساب پخ (point). یعنی مقدار پخ ها جزو طول حساب نمی شود.
طول بولت نیز از زیر گل تا انتهای طول آن را شامل می شود.

مقدار S  برابر است با  1/3 مقدار D

طول صحیح استاد بولت

یادداشت:

  • طول استاد بولتهای متریک پخهای دو طرف را نیز شامل می گردد. استاندارد DIN 976 مربوط به طول استاد بولتهای متریک می باشد.
  • برای بکارگیری دستگاه هیدرولیک جهت سفت کردن دوره ای مهره ها، می باید به اندازه یک قطر پیچ به طول استاد بولت درمحاسبه اضافه نمود.
    این اضافه طول امکان قرارگیری درپوشهای پلاستیکی محافظ در سر پیچها را میسر گردد.

رزوه های استاد بولت

رزوه  استاد بولت های اینچی بر اساس استاندارد ASME B1.1  مشخص شده است.
Unified Inch Screw Threads

رایج ترین نوع رزوه شکل متقارن V  با زاویه °60 می باشد.
این شکل رزوه به طور گسترده ای کاربرد دارد و طی تلفیقی بین رزوه های اینچی و متریک یکسان سازی شده است.

گام رزوه استاندارد

  • رزوه درشت یا UNC پرکاربردترین نوع رزوه می باشد. این نوع رزوه بیشتر برای متریال های نرم مثل آهن، آلومینیوم و مس و … کاربرد دارد.
    سرعت مونتاژ بالا از ویژگیهای این گام می باشد.
  • رزوه ریز یا UNF متداولترین رزوه برای قطعات دقیق می باشد.
    هر زمان نیاز به اعمال گشتاور بیشتری نسبت به گام UNC باشد، از گام UNF  استفاده می گردد.
  • رزوه گام 8 – یا un8 منتخب استانداردهای ASTM A 193,A 320,A194 برای قطرهای “1 و بزرگتر از آن می باشد.

مهره های استاد بولت

ابعاد مهره های اینچی طبق استاندارد  ASME B18.2.2  مشخص شده است.
مهره ها می تواند واشردار (washer face) یا دو طرف پخ (Double Chamfer) باشند.
روزه مهره ها در استاندارد ASME B18.1.1   مشخص شده است.

مهره ها می تواند  Heavy Hex Nut و یا  Hex Nut   باشند. نوع  Heavy – Washer face   بیشترین مصرف را دارد.

واشرهای استاد بولت

واشر ها طبق پیشنهاد استاندارد مرجع ASTM A 193  از نوع فولادی و منطبق با استاندارد   ASTM F 436  می باشند.

متریال استاد بولت و مهره

متریال مناست برای تولید توسط چندی از استانداردهای  ASTM   و تحت عنوان گرید معرفی شده است.
در این بین استاندارد ASTM A 193   برای استاد بولت و استاندارد ASTM A 194  برای مهره رایجترین آنها می باشند.

A 193    پیچهای نوع فولاد آلیاژی و فولاد ضد زنگ برای خطوط لوله ، شیرها، فلنج ها، و فیتینگ هایی را شامل می گردد که تحت فشار بالا و دمای بالا قرار دارند.
A 194   مهره های فولاد کربنی، فولاد آلیاژی، و استیل های مارتنزیتی و آستنیتی را شامل می شود.
این گرید ها برای مصرف در شرایط دمای بالا و فشار بالا طراحی شده اند.

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

جدول انتخاب گرید مناسب استاد بولت با توجه به دما و کلاس فلنج
NUT GRADESTUD GRADEFLANGESDESIGN TEMPERATURE – centigrade
A194 Gr.8AA320 Gr.B8 Class2ASTM A182 Gr. F304, F304L, F316,F316L, F321, F347195-
To
102
A194 Gr.7A320 Gr.L7ASTM A350 Gr.LF3101-
To
47-
A194 Gr.7A320 Gr.L7ASTM A350 Gr.LF246-
To
30-
A194 Gr.2HA193 Gr.B7ASTM A10529-
To
427
A194 Gr.4A193 Gr.B16ASTM A182 Gr.F11, F22428
To
537
A194 Gr.8AA193 Gr.B8 Class1ASTM A182 Gr.F11, F22538
To
648
A194 Gr.8AA193 Gr.B8 Class1ASTM A182 Gr. F304H, F316H649
To
815
 

 

 
+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:26  توسط اینفو 

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد (ادامه...)

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد – قدمت استفاده از پیچ رزوه دار

براساس تحقیقات بیل اکلز قدمت پیچ رزوه دار به زمانهای دورتری بر می گردد.
ارشمیدس ( 278-212 BC) قبل از میلاد مسیح، اصول پیچ رزوه دار را ابداع نمود . وی از آن برای انتقال آب بهره گرفت.
با این حال نشانه هایی دال بر استفاده از پیچ رزوه دار به عنوان پمپ در مصر و قبل از زمان ارشمیدس وجود دارد.
مصری ها برای آبیاری زمینها و همچنین پمپ کردن آب جمع شده در کف کشتی از پیچ رزوه دار استفاده می کردند.
برخی بر این باورند که قدمت استفاده از پیچ رزوه دار به 400 سال قبل از مسیح برمی گردد.
یعنی به زمان آرشی تاس ( Archytas ) که اغلب وی را بنیان گزار علم مکانیک می دانند.
آرسی تاس معاصر افلاطون بود.

 

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد تصویر 2

این تاریخچه را می توان به دو بخش تقسیم نمود:

  • بخش اول رزوه هایی که قدمت آنها به 400 سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد.
    یعنی زمانیکه از رزوه به عنوان پیچ حلزونی انتقال آب و نیزه فشرده کردن انگور برای شراب سازی استفاده می شد.
  • بخش دوم پیچ و مهره باهم به عنوان یک اتصال که قدمت آن به حدود 400 سال پیش بر می گردد.

 

استفاده از پیچ و مهره در صنعت چاپ

اندکی پس از قرن پانزدهم جان گوتنبرگ از پیچ رزوه دار برای چاپ کمک گرفت.
استفاده از پیچ رزوه دار در ساعت و زره نیز باعث گسترش آن شد.
طبق اظهارات گریوز در یادداشتهای لئوناردو داوینچی چندین طرح از دستگاه های تولید رزوه به چشم می خورد.

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد – پیچ و مهره و انقلاب صنعتی

تمامی محققان در این زمینه اتفاق نظر دارند که انقلاب صنعتی به گسترش و تکامل پیچ و مهره سرعت بخشید.
انقلاب صنعتی پیچ و مهره را به عنوان یک قطعه مهم در دنیای مهندسی و ساختمان مطرح نمود.

ویلبر در کتاب تاریخچه صنعت پیچ و مهره در امریکا که در سال 1905 منتشر نموده اذعان می دارد که اولین دستگاه تولید پیچ نیم رزوه و تمام رزوه توسط بیسون در فرانسه و در سال 1568 ساخته شده است.
ابداع بیسون ابزاری برای ایجاد رزوه بود که روی دستگاه تراش بسته می شد.
در سال 1641 یک شرکت انگلیس به نام هیندلی این ابزار را کامل نمود.
این دستگاه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت.

 

در موزه ابزارآلات ایالات متحده می توان قسمتی از این تاریخچه را مشاهده نمود.
مهره های به کار رفته در خودروهای ساخت اوایل قرن هجدهم تخت تر و چهار گوش تر از مهره هایی هستند که در سالهای بعد از آن ساخته شده اند.
مهره هایی که پس از این تاریخ ساخته شده اند دارای پخ بوده و شکل آچارخور آنها شبیه به آچارخور پیچ مربوطه ساخته شده است.
مارک زنی پیچ ها در این دوره کار پر زحمت و زمانبری بود.

 

در ابتدا رزوه پیچها بصورت دستی ایجاد می شد. با افزایش تقاضا سرعت بخشیدن به تولید احساس شد.
در سال 1760 در بریتانیا برادران وییاست کارخانه ای برای تولید پیچ و مهره راه اندازی کردند.
با این وجود این نقطه عطف منجر به چالشی دیگر شد.
هر کارخانه با سلیقه خود نوعی رزوه تولید می کرد.
به زودی بازار پر شد از رزوه های مختلف که در کارخانجات گوناگون تولید شده بودند.
این چالش خودرو سازان را به دردسر انداخت.

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد تصویر 3

جوزف ویت ورث – بنیانگذار رزوه 55 درجه

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد – ابداع رزوه 55 درجه انگلیسی

در سال 1841 جوزف ویت ورث ( Joseph Whitworth) تلاش کرد تا راه کاری برای این معضل پیدا کند.
پس از سالها تلاش و جمع آوری نمونه رزوه های تولیدی کارخانجات مختلف در سراسر بریتانیا وی پیشنهاد یکسان سازی رزوه های تولیدی در بریتانیا را مطرح نمود.
طبق این یکسان سازی این امکان وجود داشت که پیچی را که در انگلستان ساخته شده با مهره ای مونتاژ نمود که در گلاسکو ساخته شده است.
طرح وی ایجاد رزوه با زاویه  55 درجه بود.
گام رزوه ها برحسب واحد اینچ بود و بسته به قطر پیچ تعداد گام در هر اینچ تغییر می کرد.

 

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد – ابداع رزوه 60 درجه امریکایی

امریکایی ها نیز در پی یکسان سازی رزوه های تولیدی خود بودند.
با این وجود در ابتدا شروع به استفاده از رزوه های 55 درجه ویت ورث نمودند.

 

درسال 1864 ویلیام سلرز ( William Sellers ) تولید رزوه با زاویه 60 درجه و با گامهای مختلف برای هر قطر را مطرح نمود.
این طرح نهایتاً به ابداع رزوه های امریکایی انجامید. گامهای سری ریز  (Fine) و گامهای سری درشت (Coarse).
یکی از برتری های رزوه های امریکایی نسبت به رزوه های بریتانیایی تاج و بن تخت رزوه بود.
این امر تولید رزوه ها را آسانتر می کرد.
با این حال اثبات شده بود که رزوه های انگلیسی با تاج و بن گرد عملکرد بهتری در قطعات متحرک داشتند.
در آزمایش خستگی نیز رزوه 55 درجه نمره بهتری می گرفت.

تارینخچه پیچ و رزوه استاندارد تصویر 4

ویلیام سلرز بنیانگذار رزوه 60 درجه امریکایی

 

درطی جنگ جهانی اول عدم یکسان بودن رزوه پیچها در کشور های مختلف مانع بزرگی در پشتیبانی جنگ به شمار می رفت.
در جنگ جهانی دوم این موضوع به معضل بزرگی برای متفقین تبدیل شده بود.
در سال 1948 بریتانیا، امریکا، و کانادا بر سر استفاده از رزوه های متحد الشکل به توافق رسیدند.
در تمامی کشورهایی که از واحد اینچ استفاده می کردند این طرح اجرا شد.
این رزوه های یکسان سازی شده شبیه رزوه های متریکی بود که پیشتر در آلمان با عنوان (DIN) رواج یافته بود.
ویژگی برتر رزوه  60 درجه سلرز با ویژگی برتر رزوه 55 درجه (یعنی تاج و بن گرد) ترکیت شدند.
زاویه بن بزرگتر رزوه های متحدالشکل باعث برتری آنها نسبت به رزوه های متریک DIN گردید.
همین امر بعدها باعث ایجاد رزوه های ایزو ISO   گردید که امروزه در سراسر دنیا استفاده می گردد.

 

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:26  توسط اینفو 

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد

درنگاه اول پیچ و مهره قطعه ساده ای به نظرمی رسد که قطعات را به یکدیگر متصل می کند. اما اگر کمی عمیق تر بنگریم متوجه اهمیت این قطعه ظاهراً بی ارزش خواهیم شد.بدون پیچ و مهره ماشینها و ابزارها به یگدیگر متصل نخواهند شد.
پیچ یکی از قطعات رایج و پرکاربرد در ساخت سازه ها و ماشینها می باشد.پیچها قطعات را به یکدیگر متصل می کنند.از دسته یک عینک گرفته تا ستونهای عظیم ساختمانها و سازه ها.آیا تا به حال به منشا اختراع پیچ دقت کرده اید؟
در این مقاله به تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد نگاهی می اندازیم.

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد  – تاریخ ابداع رزوه

تاریخچه ابداع رزوه به بیش از 400 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد.
با این حال بیشترین پیشرفت در ابداع پیچ در 150 سال گذشته اتفاق افتاده است.

 

درخصوص تاریخ ابداع اولین پیچ و مهره بین کارشناسان اختلاف نظر وجود دارد.
فردریک گریوز در مقالات خود قدمت استفاده از پیچ و مهره رزوه دار به عنوان یک اتصال را اوایل قرن پانزدهم میلادی ذکر کرده است.
اساس اظهارات وی بر مستندات باستانی بدست آمده در این خصوص است.

 

به رغم این اظهارات گریوز براین نکته اذعان دارد که قدمت استفاده از پیچ و مهره بدون رزه به روم باستان بر می گردد.
یعنی زمانیکه رومی ها از پیچ به عنوان پین برای پاشنه درب هایشان استفاده می کردند.
آنها همچنین از نوعی پیچ کنگره دار و گوه به عنوان قفل درب بهره می جستند.
وی همچنین عقیده دارد که اولین پیچ رزوه دار توسط رومی ها ساخته شده است.
از جنس برنز و یا حتی نقره.
رزوه ها به روش سوهان کاری ایجاد می شدند.
همچنین از طناب پشمی که به دور تنه درخت پیچیده می شد به جای پیچ رزوه دار استفاده می کردند.

تاریخچه پیچ و رزوه استاندارد تصویر 1

 ادامه دارد....

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:25  توسط اینفو 

پیچ آلن سر استوانه یا آلن با سر ( پیچ آلن DIN 912 )

پیچ آلن سر استوانه ( Hexagon Socket Head Cap Screw ) یا پیچ آلن با سر  ( پیچ آلن DIN 912 ) برای اتصال قطعاتی استفاده می شود که فضای اطراف آنها اجازه استفاده از انواع دیگر پیچ ها را نمی دهد.
همچنین برای اتصالاتی که نیاز به هم سطح بودن گل پیچ و سطح کار وجود داشته باشد از پیچ آلن سر استوانه استفاده می شود.
دراین نوع فرم سر پیچ به شکل استوانه بوده و داخل آن آچارخور شش گوشی تعبیه شده است.
پیچ آلن با سر در خودروها، ماشین آلات راه سازی، دستگاه ها، ابزارها، قالبها، و بسیاری دیگر از تجهیزات مهندسی کاربرد وسیعی دارد.
بیشترین دلیل استفاده از این نوع پیچ ایمنی، اطمینان، و ارزان بودن آن است.

مزایای استفاده از پیچ آلن سراستوانه

  • درمقایسه با پیچ های دیگر گشتاور بیشتری را نسبت به سایز آچارخور خود تحمل می کند.
  • به دلیل گشتاور بالا و استحکام مناسب به تعداد پیچ کمتری نیاز می باشد. تعداد پیچ کمتر به معنی تعداد سوراخ کمتر در قطعه و در نتیجه استحکام بیشتر قطعه می باشد.
  • وزن کمتر پیچ آلن سر استوانه در مقایسه با پیچ های دیگر.

پیچ آلن Din 912

استانداردهای ابعادی پیچ آلن سر استونه یا پیچ آلن با سر ( پیچ آلن DIN 912 )

  • استاندارد DIN 912
  • استاندارد ISO 4762
  • استاندارد ASME B18.3  & ASME B 183.1M

 استانداردهای کلاس و استحکام پیچ آلن سر استوانه یا آلن با سر

استحکام این پیچ در کلاس های 12.9 / 10.9 / 8.8  طبق استاندارد  ISO 898  مشخص شده است.
کلاس  8.8  از فولاد کربنی و کلاس های  12.9 / 10.9  از فولادهای آلیاژی ساخته می شوند.

 

استاندارد رزوه پیچ آلن سر استوانه یا آلن با سر

استاندارد رزوه ها  ISO 261   می باشد. گام پیش فرض برای  رزوه ها  گام درشت یا Coarse Metric   می باشد. در غیر این صورت نوع گام باید توسط مشتری مشخص گردد. اصولا گام های ریز نسبت به گام های درشت گشتاور بیشتری را تحمل می کنند.

 

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:25  توسط اینفو 

پیچ شش گوش تمام رزوه

پیچ شش گوش تمام رزوه ( Hexagon Head Screw ) همانطور که از نام آن پیداست دارای سر شش گوش می باشد. این فرم پیچ را  پیچ آچاری نیز می نامند.
پیچ آچاری از پر مصرف ترین نوع پیچ درصنایع مختلف می باشد. این نوع پیچ اصولا برای اتصال قطعاتی طراحی شده که دارای رزوه داخلی هستند. با این وجود استفاده از مهره به همراه این پیچ در بسیاری از اتصالات دیده می شود. اصولا پیچ شش گوش نیم رزوه ( Hexagon Head Bolt ) برای استفاده با مهره طراحی شده است.

 

استاندارد ابعادی پیچ شش گوش تمام رزوه

این پیچ طبق استاندارد آلمانی  DIN 933  و استاندارد اروپایی  EN 24017  و استاندارد جهانی ISO 2017  تولید می شود. مشخصات ابعادی و تلرانسهای ابعادی در این استانداردها مشخص شده است. واحد اندازه گیری میلی متر می باشد.

 

استاندارد رزوه های پیچ آچاری تمام رزوه

رزوه این پیچ طبق استاندارد جهانی ISO 261 و یا استاندارد آلمانی  DIN 13 تولید می شود. زاویه رزه 60 درجه می باشد. گام رزوه ها در این استاندارد بر سه بخش تقسیم شده است.

  • رزوه های متریک درشت (Coarse Metric Thread)
  • رزوه های متریک ریز ( Fine Metric Thread)
  • رزوه های متریک خیلی ریز (Extra Fine Metric Thread)

گام پیش فرض برای رزوه ها، نوع درشت یا Coarse  می باشد. یعنی درصورتی که برای هر پیچی گام رزوه مشخص نشده باشد، طبق استاندارد گام رزوه آن پیچ درشت تلقی می گردد.
نوع گام پیچ ها بر اساس گشتاور مورد نیاز و همچنین محل و شرایط مصرف مشخص می گردد.
هرگاه نیاز به اعمال گشتاور بیشتری باشد از گامهای ریز به جای گامهای درشت استفاده می شود.

 

پیچ آچاری

استحکام پیچ شش گوش تمام رزوه یا پیچ آچاری

استاندارد ISO 898  مشخص کننده خواص مکانیکی و شیمیایی این نوع پیچ می باشد.
برای تولید پیچ با کلاسهای  5.6/4.8/4.6/3.6 از فولادهای کربنی با کربن پایین استفاده می شود.
برای تولید پیچ با کلاسهای 8.8/6.8 از فولادهای کربنی با کربن متوسط استفاده می شود.
برای تولید پیچ با کلاسهای 12.9/10.9 از فولادهای آلیاژی استفاده می گردد.
بالا بودن مقدار کربن در فولادهای کربنی باعث افزایش استحکام و سختی پذیری فولاد می گردد. از طرفی هر چقدر استحکام فولاد بالاتر رود فولاد تردی بیشتری پیدا کرده و انعطاف پذیری کمتری از خود نشان می دهد.

 

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:24  توسط اینفو 

پیچ HV طبق استانداردEN14399-4

استانداردهای پرکاربرد  متریالی  این دسته  از  محصولات همان استانداردهای   Hex Bolt  می­باشند

(استانداردهای ISO 898-1 و ASTM های A193، A307B، A325، A490، A320) اما استاندارد های

ابعادی آنها متفاوت اند و شامل استانداردهای DIN 6914 و ANSI B.18.2.3.7M و ANSI B.18.2.1          

می­باشند که عمدتاً بصورت نیم رزوه با سادگی زیاد و با گرید  متریالی 10/9 استاندارد ISO همخوانی          

دارند.                                                              

استاندارد های معادل   SAE   و  استاندارد های  ژاپنی  و  همچنین استاندارد های انگلیسی همگی با    

خصوصیات مکانیکی مشابه و ترکیب مشابه قابل تولید هستند .

کاربرد این پیچ ها :


پیچ­ های شش گوش گل درشت   (Heavy Hex Bolt)  از جمله پیچ­های پرمصرف می ­باشد که طبق

تعریف استاندارد از آنها برای اتصالات اصطکاکی استفاده می­ شود که هم  تحت  نیروی برشی  و هم

تحت نیروی کششی قرار می­گیرد . مهم­ترین تفاوت این دسته از پیچ­ها با پیچ­های معمول  شش گوش

در استانداردهای ابعادی آنها می­ باشد اما طبق یک استاندارد واحد مورد ارزیابی قرار می­گیرد.

به عنوان مثال پیچ­های HV با استاندارد ابعادی DIN6914 و پیچ شش گوش DIN931 با گرید 10/9

هر دو با  استاندارد  بین ­المللی ISO 898-1  مورد ارزیابی  ، تست  و آزمایش­ های خواص مکانیکی  و

شیمیایی قرار می­گیرند.


از مهم ­ترین استاندارد های ابعادی این پیچ­ها استانداردهای  DIN 6914 و برای استاندارد آمریکایی

ASTM A490  و ASTM A490M   با استاندارد های ابعادی  ANSI B.2.1  و ANSI B18.2.3.7M 

را می­توان نام برد.      

                                                          
مهم­ترین استفاده وپرمصرف­ترین صنایع این دسته از پیچ­های فولادی سختکاری شده و بسیار پراستحکام

صنایع ساختمان سازی،پل سازی و راه­سازی ، صنایع نیروگاهی و صنایع خودروهای سنگین می­ باشند.

 

گروه تولیدی ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:24  توسط اینفو 

گرید و کلاس پیچ و مهره ها

استحکام پیچ و مهره ها یا همان گرید و کلاس پیچ و مهره ها مهمترین پارامتر در انتخاب آنها به شمار می رود.
بدین جهت درج نشان یا کد استحکام پیچ و مهره ها  طبق استاندارد الزامی است.

 

گرید و کلاس پیچ و مهره ها - تصویر

 

گرید و کلاس پیچ و مهره ها

 

 استانداردهای اروپایی ازجمله استاندارد DIN   برای مشخص نمودن استحکام ( گرید و کلاس پیچ و مهره ها ) از کدهای ذیل استفاده می کند.    

کد استحکام پیچها طبق استاندارد DIN

عکس گرید و کلاس پیچ و مهره ها

  برای مثال:  پیچ با کد 10.9

عدد اول ( 10 ) نشانگر استحکام کششی اسمی  ( nominal tensile strength) پیچ است. ضریب آن 100 است و واحد آن نیوتن بر میلمتر مربع یا مگاپاسکال می باشد.

1Mpa = 1N/mm2

برای درک بهترمی توان اینگونه بیان نمود که : استحکام کششی مقداری نیرویی است که پیچ بدون تغییر شکل قابل توجه تحمل نموده و پس از رها کردن به حالت اول خود برمی گردد.
واحد آن نیوتن بر میلیمتر مربع  است. یعنی پیچ 10.9 مقدار 1000 نیوتن بر میلیمتر مربع را تحمل می نماید.
به عبارت ساده هر میلی متر مربع از سطح پیچ گرید 10.9 مقدار 100 کیلو نیرو تحمل میکند.
با احتساب سطح مقطع پیچ می توان استحکام پیچ مورد نظر را محاسبه نمود.

برای مثال:
پیچ سایز  M12    گرید 10.9 سطح مقطعی برابر با   113  میلمتر مربع دارد.
یعنی 11300 کیلوگرم نیرو را تحمل می کند.

توجه:
در زمان محاسبه سطح مقطع پیچ، عمق رزوه پیچ و مهره از فرمول کسر می گردد.

گام رزوه در محاسبه سطح مقطع پیچ موثر است.  واحد سطح مقطع میلیمتر مربع می باشد.

عدد دوم روی پیچ نشانگر حاصل تقسیم استحکام تسلیم ( yield)  به استحکام کششی اسمی ( tensile strength /nominal tensile strength )  است. ضریت آن 10 و واحد آن درصد است.
به عبارت ساده عدد دوم در گرید 10.9 بیانگر این است که این پیچ  90%  نیروی شکست را تحمل می کند و تغییر شکل قابل توجهی نمی دهد. پس از آن شروع به کش آمدن می کند و درنهایت می شکند.

 

جدول گرید و کلاس پیچ و مهره

استانداردهای امریکایی برای نشان دادن استحکام پیچ و مهره  از نشانه هایی روی سطح پیچ استفاده می کنند.

 

 

گرید و کلاس پیچ و مهره ها - استاندارد ASTM


برای نشاندادن کلاس و گرید مهره ها معمولا از یک عدد استفاده می شود.

عدد حک شده بر روی مهره ها برگرفته از عدد سمت چپ پیچ مناسب آن می باشد. ضریب آن 100 است و  واحد آن نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد.

گرید و کلاس پیچ و مهره - iso
این عدد نشانگر بار گواه ( stress under proof load )  می باشد . واحد بار گواه نیوتن بر میلیمتر مربع است. بار گواه مقداری باری است که مهره بدون تغییر شکل در قسمت رزوه تحمل می نماید.

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:22  توسط اینفو 

پیچ و مهره با پوشش داکرومات

داکرومات

داکرومات یا اگر صحیح تر بگوییم ” داکرومت- Dacromet ”  نوعی پوشش غیر الکترولیتی بی خطر و  بر پایه آب است که برای محافظت قطعات فولادی و چدنی در برابر خوردگی به کار می رود.
ذرات روی و آلومینیوم به همراه چسب کروم عناصر اصلی مواد داکرومات را تشکیل می دهند. پوشش داکرومات نوعی خاصیت ضد اصطکاک دارد و از این رو مونتاژ پیچ و مهره با این پوشش با سهولت و سرعت بیشتری انجام می گیرد.

پیچ و مهره داکرومات

 

مزایای پوشش داکرومات:

  • حذف مشکل تردی ئیدروژنی در پیچ و مهره های فولادی
  • مقاومت بالا در مقابله با عوامل شیمیایی و محیطی
  • روانی و سهولت مونتاژ پیچ و مهره
  • مقاومت به حرارت تا دمای  300 درجه سانتیگراد
  • قابلیت رنگ کاری قطعات پس از پوشش داکرومات
  • قابلیت هدایت الکتریکی قطعات داکرومت شده
  • امکان استفاده از 3 روش برای پوشش کاری و کاهش هزینه تولید با انتحاب روش مناسب

 

برای پوششدهی قطعات 3 روش وجود دارد.  بسته به سایز،حجم، و وزن قطعات روش مناسب و مقرون به صرفه جهت پوشش داکرومات انتخاب می شود. این روشها در اینجا تصویر کشیده شده اند:

1- روش غوطه وری در سبد گردان

 

پیچ و مهره با پوشش داکرومات

دراین روش قطعات پس از چربی گیری وارد محفظه شات بلاست/ سند بلاست شده و پس از آن وارد سبد گردانی می شوند که در داخل محلول  غوطه ور است.
در ادامه قطعات وارد کوره پخت می شوند. این فرایند در هر مرحله حدود 4 تا 6 میکرون پوشش بر روی سطح قطعات ایجاد میکند. استفاده از اسید قوی در فرایند نظافت قطعات حذف شده تا احتمال ایجاد تردی ئیدروژنی از بین برود.

2- روش اسپری

در این روش محلول داکرومت بر روی قطعات اسپری می شود. ادامه فرایند مانند روش 1 می باشد.

 

داکرومات عکس

 

3- روش غوطه وری

در این روش قطعات درون وان غوطه ور می شوند. در این روش قطعات مانند روش اول چرخش ندارد.

پیچ و مهره داکرومات

 

 

استانداردهای پوشش DACROMET

از پرکاربردترین استانداردها در پوشش پیچ و مهره داکرومات  ASTM F1136  و  EN ISO 10683  را می توان نام برد.

 

  •   Zinc/Aluminum Corrosion Protective Coatings for Fasteners – ASTM F1136 / F1136 M

  •   Fasteners non-electrolytical zinc-flake coatings – EN ISO 10683

  •   Non-electrolytical zinc-flake coatings on iron or steel parts – EN 13858

 

پوشش داکرومات

  شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1396ساعت 18:22  توسط اینفو